[so] Lucrare de curs #4 (CA, CC)

Catalin Iordache catalinn.iordache at gmail.com
Mon May 12 12:52:59 EEST 2014

Laura Cristina Gheorghe <laurac.gheorghe at ...> writes:

> Buna,
>
> A patra lucrare de curs va avea loc inainte de inceperea cursului 13:
> * seria CA, marti, 13 mai 2014, 9:05-9:15, sala EC004
> * seria CC, miercuri, 14 mai 2014, 17:05-17:15, sala EC004
>
> Va rugam sa nu intarziati. Sa fiti la 9:00 respectiv 17:00 in sala.
>
> Lucrarea va acoperi cursurile 10, 11 si 12  si va include 3 intrebari.
> Raspunsurile trebuie sa fie justificate in detaliu. Se acorda
> punctajul pe un raspuns doar daca este corect si complet. Nu se acorda
> punctaje partiale.

> [...]

Imi sunt cateva lucruri neclare:

- Cursul 10: Dispozitive de I/O: in prezi este o prezentare cu titlul
Dispozitive Intrare/Iesire, dar varianta PDF este a cursului 12: Sisteme de
fisiere. De aici care varianta e buna? (pdf sau prezi)

- Cursul 12: Sisteme de fisiere: prezentarea prezi este aceeasi cu varianta
pdf de la cursul 10, dar varianta pdf de aici este Securitatea Sistemelor de
Operare.

Asadar, ar trebui sa invatam: Curs 10 (prezi), Curs 11(pdf) si Curs
12(prezi)?... sa nu ma prind eu de ceva?