[so] [Tema 2 - Windows] Test 15

Stancu Florin eu at stancuflor.in
Wed Mar 26 10:50:24 EET 2014

Ioan Mihail Stan <stanioanmihail at ...> writes:

> Am si eu o problema legata de testul 15. Nu reusesc sa ma prind ce nu fac
bine in cod legat de pipe-uri multiple. Aparent pentru comanda cat <
big_file | cat | cat imi crapa al treilea cat.
> Any hint ?
>
> - am urmat cativa pasi indicati pe IRC:
>
>  * asteptarea proceselor abia dupa crearea tuturor
>
>  * inchiderea handlerelor asociate pipeului undeva intre wait si comanda
>
> In alta ordine de idei, testerul local nu stie sa opreasca procesul in caz
ca ruleaza un timp
> prea mare si din acest motiv nu am vrut sa ingreunez coada de testare de
pe vmchecker cu varianta mea de windows. Local nu ajung la score report! In
cazul in care nu reusesc sa gasesc eroarea de cod care imi provoaca blocarea
in testul 15, ce e de facut in legatura cu testerul?