[so] Lucrare de curs 1 (CA, CC): Desfasurare

Laura Cristina Gheorghe laurac.gheorghe at gmail.com
Thu Mar 13 15:35:56 EET 2014

> Buna,
>
> Au fost publicate notele de la prima lucrare de curs in catalog (seria CA) [3].
>
> De asemenea au fost publicate subiectele si raspunsurile pe pagina de
> examen [1].
>
> Pentru contestatii va rog sa-mi dati mail mie privat pana maine, 13
> martie, la ora 23:00.
>
> [3] https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsKUrGIZmYIbdHRjUnpxQURmajlfMW5SYUhwMEhESFE&usp=drive_web#gid=0

Buna,

Au fost publicate notele de la prima lucrare de curs in catalog pentru
seria CC [3].

Celor de la CB am pus punctajul in coloana Observatii din catalog. Cei
care au aprobata mutarea de la CB la CA/CC sa-mi dea un mail privat sa
ma anunte ca sa pot face mutarea in catalog.

Au fost publicate subiectele si raspunsurile pe pagina de examen [1].

Pentru contestatii va rog sa-mi dati mail mie privat pana maine, 14
martie, la ora 23:00. Voi raspunde la toate contestatiile incepand cu
15 martie.

Laura