[so] CB vs CA&CC

Paul Florin paul.urziceanu at gmail.com
Sun Jun 8 16:51:24 EEST 2014

Vreau si eu sa inteleg cum sunt gandite punctajele si modul lor de calcul.

Din cate am inteles, la CA si CC, daca iti faceai majoritatea temelor si
aveai punctaje bune la testele de curs si workshop-uri, primeai nota 10
fara ca macar sa sustii examenul? Iar daca nu te incadrai in aceasta
categorie, daca faceai in jur de jumatate in examen, adica mediocru, luai
tot media 10.

Iar la CB, trebuia sa faci fiecare tema pentru a acumula punctajul pe teme,
iar punctajul maxim pe parcursul semestrului era de 6 puncte. Examenul
valoreaza 4 puncte si sunt cerinte despre cu totul alta materie decat cea
predata la celelalte serii si utilizata in laboratoare si teme. Examenul
are cerinte ambigue cum ar fi "Descrieti termenul de trashing", nestiind
daca se refera la cache sau paginare, lucru la care nu a vrut domnul
profesor sa raspunda. La un subiect de la examen ce presupunea 3 scheme A,B
si C, eu le-am scris in ordinea C, A si B, iar asistenta, uitandu-se pe
barem si neintelegand ca am schimbat ordinea, a punctat cu zero.

Nu inteleg de ce exista o astfel de diferenta si nu inteleg cum poate sa
corecteze cineva care habar nu are rezolvarea subiectelor de examen. Cel
putin aceasta a fost impresia lasata.

--
Paul