[so] STATE_NOT_ALLOC

Istrate Roxana istrateroxana2006 at gmail.com
Mon Apr 7 18:22:26 EEST 2014

Buna, as vrea si eu sa ma asigur ca am inteles ce inseamna STATE_NOT_ALLOC.

Atunci cand a fost apelat vm_alloc sa zicem cu 7 pagini virtuale si 5
fizice, voi aloca cele 7 pagini virtuale initial cu acest flag
STATE_NOT_ALLOC in campul pte.prev_state si pte.state ?
Si daca da, el inseamna ca deocamdata in paginile alea e garbage, iar cand
va fi un page fault sigur procesul va cere sa scrie in paginile astea,
adica se vor genera de fapt 2 page faulturi si abia apoi va citi? Ca
altfel.. citeste ce e acolo adica initial nimic bun.

Deasemenea, as vrea sa stiu si ce face flagul SEGV_MAPPER si daca este
echivalent cu STATE_NOT_ALLOC.

Multumesc.