[so] Formular pentru echivalarea temelor

Sergiu Costea sergiu.costea at gmail.com
Fri Apr 4 18:57:32 EEST 2014

Salutare,

> Ce presupune echivalarea a N (N <= 3) teme? Daca studentul X isi face toate
> temele, dar are depunctari/intarzieri de 0.1 la toate (ceea ce ar insemna
> 0.5 puncte), isi poate echivala toate depunctarile(ele provenind de la mai
> mult de N teme, dar se incadreaza in punctaj)?

Nu se pot completa punctajele din temele trimise prin echivalări. La
sfârșitul semestrului se aleg una, două sau trei teme (în funcție de
caz) și punctajul acestora este suprascris de punctajul de la
echivalare.

> De asemenea, daca studentul X face toate temele,echivalarile respective mai
> conteaza la ceva (adica se pun ca bonus, a 2-a implementare la una din cele
> 5 teme)? Daca nu e asa...mi se pare ca intr-un fel se descurajeaza
> realizarea ultimelor teme pentru cei care obtin echivalarea (oricum banuiesc
> ca o sa fie o perioada incarcata, cum e in fiecare an).

Din perspectiva echivalărilor, puteți considera că sunt nouă teme
(tema 1 + temele 2, 3, 4, 5 care au variantă Linux și Windows). Puteți
să alegeți pe oricare din aceste nouă teme. De exemplu, pentru cazul
cu două teme puteți alege:
  - Tema 4 pe Linux + Tema 5 pe Linux
  - Tema 5 pe Linux + Tema 5 pe Windows
sau orice altă combinație.

Dacă un student face toate nouă temele, echivalările respective nu mai
aduc niciun punctaj suplimentar.

Numai bine,
Sergiu