[so] [Tema4] Test 9

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Sat May 11 22:09:04 EEST 2013

2013/5/11 Radu Stancu <stancumradu at gmail.com>:
> E ceva special la testul 9? Momentan imi trec primele 7 teste, 8 nu trece
> din cauza unui bug la wait, dar din cate vad 9 nu are wait sau signal. Doar
> fork si exec, care nu se defecteaza la celelalte teste. La 9, cateodata se
> blocheaza, cateodata da segfaul(core dump), ceva de genu.

Testul 9 verifică dacă scheduler-ul tău funcționează corect într-un
sistem mai diversificat, în care task-urile pot începe oricând și pot
avea durate și priorități variate. Practic este un stress test care
verifică dacă tema merge în orice condiții.
Dacă în implementarea ta testul 9 se blochează, înseamnă că ai o
problemă de sincronizare și nu ai acoperit toate cazurile posibilie.
Dacă dă segfault, înseamnă că memoria ta se corupe pe undeva. Încearcă
să folosești un tool de debuggare [1].

[1] http://valgrind.org/docs/manual/hg-manual.html

Cheers,
--