[so] [tema1] Probleme teste vmchecker

Sergiu Costea sergiu.costea at gmail.com
Sat Mar 30 00:32:33 EET 2013

2013/3/28 Răzvan Mitre <razvanmitre at msn.com>:
> Salut,
>
> Pe masina virtuala locala imi trece 16 din 18 teste, dar pe vmchecker imi
> trece mult mai putine. Printre care si primele cu redirectari. Dar cele cu
> pipe-uri le trece (chiar daca si acolo sunt folosite redirectari). Stie
> cineva de ce?

Salutare,

Căteva observații:
  - ai probleme la operatorul de redirectare &> când fișierul există deja
  - nu verifici codurile returnate de funcții
  - ai probleme cu parametrii dați către exec (de exemplu dacă gcc
eșuează pentru că nu are niciun parametru, acesta nu afișează mesajul
corect deoarece exec nu trimite numele executabilului)

Numai bine,
Sergiu