[so] [Workshop] Nelamurire

Daniel CIOCÎRLAN daniel.ciocirlan1607 at cti.pub.ro
Fri Mar 29 16:15:15 EET 2013

Salut,

Uitandu-ma pe ce am scos la workshop-uri pana acum, vad ca la workshop-ul 2 nu mi s-a luat in calcul review grade. In pagina cu review-urile mele, astea sunt notate, dar la info nu sunt luate in calcul (review grade = 0). Unde e problema?

De asemenea, as vrea sa stiu (imi cer scuze daca e pus pe undeva si eu n-am vazut) cum se noteaza workshop-urile, i.e. ponderea workshop propriu vs. review-uri etc. Am de exemplu la un workshop grade 5 si reviewer grade 12 => final grade 7 si nu stiu dupa ce formula se ajunge la asta.

Merci
Dan