[so] [Tema1][WIndows] Testul 15

Simona Andreea Badoiu simonaandreea.badoiu at gmail.com
Fri Mar 29 01:17:48 EET 2013

Ideea este ca pentru un fisier mare(ca cel din testul 15), nu poti sa
redirectezi tot output-ul si pe urma sa il citesti. Trebuie sa se faca in
paralel citirea si scrierea din/in pipe. Tu astepti sa se termine procesul
care scrie in pipe si abia apoi pornesti procesul care citeste din pipe.
Trebuie sa incepi executia comenzii cmd2, inainte ca executia comenzii cmd1
sa se termine.

În data de 29 martie 2013, 01:07, Maria <parcalabescu_maria at yahoo.com> a
scris:

Simona Badoiu >:D<