[so] [Tema1][WIndows] Testul 15

sabina batranu sabina_btrn at yahoo.com
Wed Mar 27 15:28:18 EET 2013

________________________________
 From: Adrian Sendroiu <molecula2788 at gmail.com>
To: sabina batranu <sabina_btrn at yahoo.com>
Cc: Sisteme de Operare <so at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Wednesday, March 27, 2013 10:55 AM
Subject: Re: [so] [Tema1][WIndows] Testul 15

sabina batranu <sabina_btrn at yahoo.com> writes:

> Buna seara,
>
> As vrea sa va intreb cand anume trebuie inchis un handle de pipe in
> windows. Am probleme la testul 15 , si anume se blocheaza vreo 4
> procese de cat din instructiunea aia extra-lunga. Cum insiruirea merge
> cu o gramada de cat-uri pentru ceva foarte mic, am dedus ca inchid
> niste handlere prea devreme si de aici rezida problema.
>
> Am luat ca exemplu programul tiny din laboratorul 3.
>
> Nu cred ca pot incarca tema pe vmchecker din moment ce se blocheaza,
> pentru ca testele nu au timeout si ar insemna sa blochez intreaga
> [...]

Salut,

Incearca sa inchizi fiecare pipe imediat dupa ce ai creat procesul care
il foloseste.

Adrian

Salut,

Am incercat
 si tot nu merge. Am descoperit ca se blocheaza chiar la primul cat
apelat, adica la " cat < big_file". Am verificat toate pipe-urile si
sunt corect plasate, si fisierul de intrare exista si a fost deschis cu
succes, procesul respectiv preluand handle-ul lui. Am inchid toate
pipe-urile imediat dupa crearea procesului care le foloseste, iar
fisierele de intrare/iesire le inchid imediat dupa ce procesul s-a
terminat (dupa ce s-a trecut de wait) Tot degeaba. Imi moare pentru
pipe-uri multiple cu incarcatura mare de transferat. De exemplu, pentru
comanda
"cat < file1 | cat | cat | cat | cat | cat | cat > file2"

unde in file1 era scris doar un cuvant de 3 litere a functionat fara probleme

dar pentru
"cat < big_file | cat | cat | cat | cat | cat | cat > firstFIle"

se blocheaza la primul cat in sensul ca il asteapta sa se termine la nesfarsit.
Si
 am asteptat destul de mult sa se termine in speranta ca dureaza mai
 mult sa citeasca big_file, dar am asteptat pana la urma cat asteptam sa
 se termine toate testele pe linux si tot nu a trecut de primul cat.
Any idea what might be wrong?

Multumesc,
Sabina