[so] [Tema1][WIndows] Testul 15

sabina batranu sabina_btrn at yahoo.com
Wed Mar 27 00:38:43 EET 2013

Buna seara,

As vrea sa va intreb cand anume trebuie inchis un handle de pipe in windows. Am probleme la testul 15 , si anume se blocheaza vreo 4 procese de cat din instructiunea aia extra-lunga. Cum insiruirea merge cu o gramada de cat-uri pentru ceva foarte mic, am dedus ca inchid niste handlere prea devreme si de aici rezida problema.

Am luat ca exemplu programul tiny din laboratorul 3.

Nu cred ca pot incarca tema pe vmchecker din moment ce se blocheaza,  pentru ca testele nu au timeout si ar insemna sa blochez intreaga coada.

Multumesc,
Sabina