[so] [Tema1][Win]Problema cu cat

Adrian Sendroiu molecula2788 at gmail.com
Tue Mar 26 17:48:22 EET 2013

Daniel CIOCÎRLAN <daniel.ciocirlan1607 at cti.pub.ro> writes:

> Salut,
>
> Am o problema si nu inteleg ce/de ce se intampla.
>
> Toate comenzile externe (am incercat o multime) merg foarte bine pe
> minishellul meu, mai putin _cat_. Chiar si _cat_ cu argumente ruleaza
> frumos, numai _cat_ chior se termina imediat, fara sa astepte la
> stdin. Stie cineva de ce ar face asta?
>
> Intreb pentru ca exista multe teste cu cat < [...] si [...] | cat. Nu
> inteleg de ce comanda mea creata cu CreateProcess se termina imediat,
> desi o astept cu waitForSingleObject(infinite). M-am gandit ca
> [...]

Salut,

Verifici codul de return al tuturor apelurilor de sistem? Sa nu-ti
esueze ceva pe parcurs.

Shell-ul il rulezi din cygwin sau din cmd/powershell? Daca rulezi din
cygwin incearca din cmd/powershell (cu o comanda de genul:
C:\cygwin\bin\cat). Am observat ca in cygwin se mai poate intampla ca
programele sa crape "silently" cand acceseaza adrese de memorie nevalide.

Daca toate astea nu te ajuta, pune si pe vmchecker, sa ne uitam si noi.