[so] [Tema1][Windows] proces copil + instructiuni paralele

sabina batranu sabina_btrn at yahoo.com
Mon Mar 25 22:00:32 EET 2013

________________________________
 From: Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>
To: sabina batranu <sabina_btrn at yahoo.com>; Sisteme de Operare <so at cursuri.cs.pub.ro>
Cc: Marian Cvrt <mariancvrt at gmail.com>
Sent: Monday, March 25, 2013 9:32 PM
Subject: Re: [so] [Tema1][Windows] proces copil + instructiuni paralele

Hello,

Nici una (niciuna după noul DOOM) din cele două funcții nu are
semantica lui fork. Trebuie regândit codul astfel încât să ocolești
această problemă.

Also, tema e un mini-shell, se poate testa cum functionează un shell adevărat:

$ cd /tmp & cd /etc | pwd
$ cd /tmp & cd /tmp & ls
# etc ...

Comenzile interne nu au nevoie de lansarea unui alt proces (se poate
spune că se lansează un bash nou dacă le rulezi în paralel dar în rest
nu se întâmplă nimic).

PS: http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii#mailing_list_guidelines
(varianta soft, Vlad ar fi zis mai multe :P)

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"

-----
Ar trebui in regulile alea de scris frumos pe lista de discutie sa se adauge si o regula cu raspuns la intrebare, nu adaugat mai multe semne de intrebare.

Am executat de 100 de ori cd-urile alea, si orice le-ai face, se executa primele, inainte de restul proceselor. Din asta trebuie sa deduc ca defapt nu trebuie paralelizate?
Asadar, e adevarat ca te-ai referit la faptul ca trebuie paralelizate doar comenzile pentru care se foloseste createProcess() ?

Mai deduc din raspunsul tau ca nu avem voie sa folosim createThread. Am ghicit bine?

Multumesc,
Sabina