[so] [Tema1][Win] Test 3

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 25 18:56:01 EET 2013

2013/3/25 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:
> [...]

Pe vmchecker _este_ instalat gcc-3 si se afiseaza eroarea pe care o da
gcc-3, nu trebuie sa pui tu nici un text. Poti sa vezi daca pe
vmchecker iti trece testul. Dupa cum a zis si Mihnea _trebuie_ sa
instalezi gcc-3.

Singura eroare pe care trebuie sa o formatezi este: Execution failed
for 'comanda-care-nu-exista' (atentie la exemplul din enunt cu cta vs.
cat), eu asa stiu.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu