[so] [Tema1][Win] Test 3

sabina batranu sabina_btrn at yahoo.com
Mon Mar 25 18:48:56 EET 2013

Ok, exista, nu exista, problema este ca in testul 3 se doreste sa nu fie instalat gcc-3, ca sa apara acea eroare ca nu exista comanda. Asadar, nimeni nu  a raspuns defapt la intrebarea initiala.
Mie imi este inca neclar cum se face, asadar revin cu aceiasi intrebare ca mai inainte : cum se face ca sa afisam eroare in formatul dorit, mai ales ca nici nu avem acces din program la numele fisierului care se doreste a fi afisat in textul erorii.