[so] [Tema1][Linux] variabile de mediu

sabina batranu sabina_btrn at yahoo.com
Fri Mar 22 00:34:21 EET 2013

Buna seara,

Am probleme cu variabilele de mediu folosite alaturi de redirectare intr-o instructiune compusa cu orice tip de operator. Asadar, primesc un output corect pentru
> myValue = 'ok'; echo $ceva_nedefinit; echo $myValue
ok

Dar nu se scrie nimic in fisier pentru:
>  myValue = 'ok'; echo $ceva_nedefinit >> fisier.txt; echo $myValue >> fisier.txt

Din acestea trag concluzia ca redirectarea imi buseste cumva variabilele de mediu. As vrea sa va intreb, daca stie cineva care este legatura intre variabilele de mediu si redirectare.
Variabilele de mediu le setez in procesul parinte, nu dau fork pentru ele, iar redirectarea imi functioneaza foarte bine pentru restul testelor. In plus, dupa executia comenzii respective se poate din nou scrie si citi de la consola si toate procesele copil au murit, deci chiar nu inteleg care este problema.

Singurele teste care imi pica sunt cele cu varaibile de mediu : 8 si 12. Daca are cineva idee ce se intampla, va rog mult sa-mi ziceti.

Multumesc,
Sabina