[so] Kernel panic

Andrei - Cristian PAVEL andrei.pavel at cti.pub.ro
Thu Mar 21 21:37:40 EET 2013

Salut.

Nu face obiectul cursului, dar aş aprecia un răspuns rapid.

Folosesc Fuduntu pe un laptop cu HDD cu aproximativ 60 bad sectors. Până astăzi mergea fără defecte vizibile. După un system update, mi-a îngheţat ecranul. L-am închis forţat, l-am pornit şi am găsit următoarele mesaje alb pe negru:

"Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(0,0)
Pid: 1, comm: swapper/0 Not tainted 3.8.3-1.fu2013.i686 #1
Call Trace:
panic...
mount_block_root...
? sys_mknod...
mount_root...
prepare_namespace...
? sys_access...
kernel_init_freeable...
? do_eraly_param...
kernel_init...
ret_from_kernel_thread...
? rest_init..."

Am nevoie de o soluţie rapidă, fie ea şi temporară. Vă rog, ajutaţi.

--

Andrei Pavel