[so] Răsp.: [Tema1] Testul 18

laurentiu ghita laur0791 at gmail.com
Thu Mar 21 11:33:35 EET 2013

Din ce motive ar putea sa nu-mi scrie de 2 ori in fisierul de output din
teste  la testul 18. Operatorii conditionali sunt ok si daca rulez eu testul
manual in terminal afiseaza de 2 ori "Execution failed for 'nume program'.
Scriu in stderr si fac si flush in cazul in care CreateProcess returneaza
false
     fprintf(stderr,"Execution failed for '%s'\n",s->verb->string);
     fflush(stderr);
Am dat sa execute si secvential comenzile din test18.in  si outputul este ok