[so] Testele 16 si 17

Bican Daniel danieltraianbican at gmail.com
Tue Mar 19 19:20:00 EET 2013

Salut,

Am parcurs run_test.sh si am observat ca rezultatul testelor 16 si 17 este dat
de comanda diff -u -ri intre test_out si test_ref.

Am rulat aceeasi comanda pentru fisierele _out si _ref de la testele 16 si 17 si
nu obtin nicio diferenta, insa si local si pe vmchecker imi pica aceste teste.

Mentionez ca celelalte teste imi trec. Practic am implementat toata tema.

Ma gandesc ca diff -u -ri nu este singurul test pe care il efectueaza pentru 16
si 17, altfel nu inteleg de ce imi pica.

Exista vreaun alt motiv pentru care pot pica?
Sau este cel de sus?