[so] Instanta GitLab pentru cs.pub.ro

Robert Dolca robert.dolca at gmail.com
Mon Mar 18 17:37:59 EET 2013

Salut Razvan,

Foarte utila initiativa. Daca suntem studenti avem si la GitHub [1]
primul plan platit gratuit (dar suntem totusi limitati la 5 private
repo nu ca aici la 10).
Dupa ce m-am logat prima data am primit un email cu titlul "GitLab |
Account was created for you" in care spunea ca mi-a fost generata o
parola. Este normal?

[1] https://github.com/edu

Robert