[so] Tema 1: Threaduri - Operator rulare in paralel

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Sat Mar 16 19:04:05 EET 2013

Salut,

Avand in vedere ca nu am voie sa fac exec pe propriul executabil, caut
solții pentru oeratorul de rulare in paralel.

Soluția pentru linux pare simplă, fac un fork pe cele două subcomenzi
și treaba merge no problem.
Soluția pe windows nu imi permite sa fac CreateProcess pe tema mea.

Din acest motiv, mă gândesc dacă nu este posibil să folosesc
threaduri, să creez câte un thread pentru cele două subcomenzi.

Imi este permis pe ambele platforme?

Vicențiu

PS: Motivul principal pentru care intreb este ca am incercat
implementarea temei folosind wrappere și aici ar fi singurul loc unde
este destul de greu să unific cele două abordări pentru parcurgerea
arborelui de comenzi.