[so] [Tema1] Testul 18

Pricope Razvan razvan.pricope at cti.pub.ro
Thu Mar 14 18:46:20 EET 2013

Salut, consider că testul 18 are o hibă prin faptul că stderr și stdout
sunt redirectate în același fișier. Din cauza modului de buffering al
stream-urilor din c++, output-ul în fișierul de test este
 > Execution failed for 'executabil_care_nu_exist'
 > Execution failed for 'executabil_care_nu_exist'

pe când cel așteptat este :
Execution failed for 'executabil_care_nu_exista', care poate fi obținut
doar folosind funcțiile din familia *printf.
Eu folosesc c++ pentru dezvoltarea temei, nu ar fi o problemă să schimb
din std::cerr<<... în fprintf(stderr), însă orice carte de c++ îndeamnă
să nu combini c++ streams cu printf.
Voi fi depunctat din lipsa de consistență ? Mulțumesc anticipat.

--
Răzvan-Aurelian Pricope
http://razvan.pricope.net/