[so] [Tema 1] Testele 15 si 18

Surdeanu Mihai mihai.surdeanu at yahoo.com
Wed Mar 13 23:28:42 EET 2013

Adrian Sendroiu <molecula2788 at ...> writes:

> Salut
>
> La testul 18 outputul trebuie sa fie cel din fisierul
> _test/refs/test_18.ref
>
> La testul 15 comenzile executate sunt in _test/inputs/test_15.txt.
>
> Se creeaza un fisier mare, dupa care se ruleaza in paralel
> cat < big_file > firstFIle si cat < big_file > secondFIle. Deci in final
> trebuie sa ai 3 fisiere cu acelasi continut.
>
> Fisierele create sunt de 10MB, nu stiu cum au ajuns la tine sa aiba 700.

Salut!
Știu de existența acelui output de referință.
Eu am rulat ceva de genul pentru testul 18:
./mini_shell < test_18.txt 2> out
Și apoi am făcut un diff între out și test_18.ref :
diff out test_18.ref
comandă care îmi spune că totul este în regulă.
Problema este că testul 18 din checker nu vrea să treacă!

Legat de testul 15, am reușit să îl rezolv. Greșisem abordarea în ceea ce
însemna funcția ce lucra cu comenzile de pipe.

Mulțumesc anticipat.