[so] [Tema 1][Linux] Caractere ASCII dubioase la pipe sau la redirect

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Mar 12 21:07:03 EET 2013

2013/3/12 Adrian Sendroiu <molecula2788 at gmail.com>

> Salut
>
> Incearca sa verifici daca comanda este parsata direct gresit (in
> structura intoarsa de parser argumentul comenzii cat este deja corupt)
> sau este parsata corect, dar undeva pe parcursul executiei s-a intamplat
> ceva si in final procesul cat a ajuns sa se ruleze cu parametrul gresit.

Structura intoarsa de parser era in regula, am luat functiile din schelet,
ca imi pierdusem rabdarea cu debugging-ul pe prostiile pe care le-am facut
(e clar ca era o problema la modul in care implementam eu functia care
obtine din command_t / simple_command_t argumentele in char** ).

Acum merg toate comenzile corect, cel putin unde erau problemele, nu mai
apar caractere ciudate, insa imi trece testul 10 (si ca bonus si cel cu
fscanf), dar testul 9 nu, care ar fi trebuit sa fie mai simplu (simple
pipes). Din cate observ, la mai multe rulari local, uneori merg toate
comenzile pe o rulare manuala (cum am facut mai sus, deschid executabilul
si rulez eu de la stdin comenzile), alteori iar apar acele caractere. Am sa
mai investighez, folosind functiile din schelet, de acum, ca cine stie ce
tampenie oi mai fi facut pe parcurs.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu