[so] [tema1] Rulare in paralel

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sun Mar 10 13:01:08 EET 2013

2013/3/9 Bogdan Popescu <bogdan.popescu0905 at gmail.com>:
> Salut,
>
> Pentru rularea in paralel trebuie implementat si un mecanism de busy waiting?

Salut,

Eu am observat ca pentru rularea in paralel, daca pur si simplu fac un
fork, apoi pun copilul sa execute prima comanda si apoi parintele sa o
execute pe a doua comanda, fara nimic special in rest merge frumos si
testul cu sleep command.

Cand m-am apucat sa pun waitpid prin parinte dupa copil, cum era si in
laborator pentru executia unei comenzi simple, nu mai trecea testul cu
sleep. Nu am nici cea mai vaga idee de ce.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu