[so] WoSO status

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Fri Mar 8 22:39:13 EET 2013

Salut!

În primul rând îmi cer scuze pentru confuzia care a început să se
creeze legat de World of SO.

Instanța de WoSO a fost funcțională din de la începutul semestrului
pentru că era nevoie pentru Workshop-uri și contorizare Karma Points.

Ne-am fi dorit să lansăm deja și partea mai fun a jocului, și anume
Challenge-urile și Quest-urile. Din păcate am rămas puțin în urmă față
de ce plănuiam în ceea ce privește conținutul. Nu avem în pool-ul de
întrebări un număr suficient pentru a proni jocul.

Au fost create niște întrebări de test pentru ca voi să vă obișnuiți
cu sistemul. Punctajele obținute pe challenge-urile actuale vor fi
anultate la lansarea oficială. Mai aveți, vă rog, puțină răbdare.

Am închis complet Challenge-urile până când totul va fi gata. Doar
Question of the Day este momentan activ.