[so] [Tema 0][Win] Warning compliare macro DIE

Costash costashsrc at gmail.com
Fri Mar 1 13:03:58 EET 2013

2013/2/24 Sorina - Gabriela Sandu <sandu.sorina at gmail.com>:

> Nu îl foloseam, foloseam ceva cu no_warnings, care nu pare să fie suficient.
>
> Cu flagul -D_CRT_SECURE_NO_DEPRECATE este ok, nu mai am nici un
> warning, thanks ;)

Ai mai folosit cumva alt flag? La mine de exemplu, tot la liniile cu
macro-ul DIE
am în continuare warning-ul, deși compilez cu acel flag:

        cl -c /Wall /nologo -D_CRT_SECURE_NO_DEPRECATE tema0.c
tema0.c
tema0.c(89) : warning C4127: conditional expression is constant
tema0.c(125) : warning C4127: conditional expression is constant
tema0.c(142) : warning C4127: conditional expression is constant
tema0.c(162) : warning C4127: conditional expression is constant
tema0.c(237) : warning C4127: conditional expression is constant

Vreo idee care-i treaba?

Costash.