[so] Premiere SO 2013

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Thu Jun 13 19:23:22 EEST 2013

Salut!

La finalul semestrului acesta, echipa de SO dorește să premieze
studenții ce au ieșit în evidență.

Semestrul acesta am avut prima iterație a WoSO. Și cu bine și cu rău,
jocul s-a încheiat și este timpul să cinstim câștigătorii.

Ne face plăcere să anunțăm Top 10 World of SO Heroes:

#1  Vlad-Ștefan Grigoriță, 332CC
#2  Bogdan-Constantin Popescu, 333CB
#3  Adrian Dumitru Nicolau, 333CB
#4  Marian Stan, 333CC
#5  Bogdan-Gabriel Croitoru, 333CC
#6  Sorina Gabriela Sandu, 334CA
#7  Dorian Dogaru, 332CA
#8  Diana Mincu, 331CB
#9  Cătalin Dogaru, 332CA
#10 Oana-Georgiana Niculaescu, 331CB

Felicitări!

De asemenea, felicitări și celor mai implicați oameni de semestrul
acesta în materia SO, acumulând SO Karma Points. Aceștia sunt:

#1  Vlad-Ștefan Grigoriță, 332CC
#2  Andrei Radu Pătrășcoiu, 331CB
#3  Vicențiu-Marian Ciorbaru, 332CA
#4  Simion Vlad Bogolin, 332CA
#5  Ioana Croitoru, 332CA
#6  Diana Mincu, 331CB
#7  Oana-Georgiana Niculaescu, 331CB
#8  Cozmin Răzvan Andrei Velciu, 333CB
#9  Alexandru-Teodor Preda, 333CB
#10 Vlad Brezae, 334CC

Bravo!

Nu în ultimul rând am vrea să premiem cele mai bune teme de semestrul
acesta. Echipa de asistenți a decis că următorii studenți (fără o
ordine) au avut temele cele mai plăcut de corectat:

Vlad Brezae, 334CC
Marius-Florin Geantă, 331CC
Andrei Radu Pătrășcoiu, 331CB
Alexandru-Teodor Preda, 333CB
Andrei Bogdan Pârvu, 331CA
Vlad-Ștefan Grigoriță, 332CC
Alexandru Sîrbu, 332CB
Cozmin Răzvan Andrei Velciu, 333CB
Daniel Ciocîrlan, 331CB
Mircea-Alexandru Gîlcă, 333CA

Good job!

Din păcate, momentul premierii a venit (mult) mai târziu decât ne
așteptam și ne cerem scuze pentru întârziere. Motivul a fost că
premiile pe care le doream au fost gata târziu. Așa că vom premia
câștigătorii vineri, 14 iunie 2013, ora 19:30, la anunțarea
rezultatelor ultimului examen de SO din sesiune.

Câștigătorii sunt invitați pentru a-și ridica premiile și colegii sunt
invitați să îi aplaude.

Ne vedem la premiere!

   Echipa SO