[so] [Tema0][Win]Problema cu testele

Georgescu Bianca bianca_elena2201 at yahoo.com
Wed Feb 27 20:02:59 EET 2013

Buna,

Am o mica problema cand rulez testele pe windows si nu am putut sa-mi dau seama de la ce ar putea fi:(.
Cand rulez checker-ul imi da punctajul pentru testul 1 ai apoi se blocheaza. Am rulat testele individual si problema apare la testul 2.Acesta se blocheaza direct, fara sa execute nimic.Testele 1 si 3 trec si testul 2 nu mi se pare ca ar avea nimic in plus fata de acestea si tocmai din acest motiv nu inteleg care ar fi cauza.Are cineva vreo idee?:-S
Mentionez  ca pe Linux trec toate testele.

Mersi,
         Bianca.