[so] [Indicatii generale teme]Definitii de functii non-statice in headere

Ghennadi Procopciuc unix140 at gmail.com
Mon Feb 25 18:13:56 EET 2013

O funcție statică este o funcție care este proprie unui modul (fișier) [au
static în față] și nu se dorește ca aceasta să fie vizibilă pentru restul
programului. Astfel declararea ei în header va fi redundată. Ținând cont de
aceste remarci : funcțiile statice apar doar în fișierele .c, nu și în
header.

--

Numai bine,

*Ghennadi Procopciuc***