[so] [Tema0][Win] Cateva intrebari

Surdeanu Mihai mihai.surdeanu at yahoo.com
Sun Feb 24 00:03:29 EET 2013

Salut!
Vă rog să mă scuzați pentru titlul subiectului, care este puțin cam general
dar aș avea mai multe întrebări.
1. Am reușit zic eu să fac tema (pe Linux), însă când o portez nu pot face
acest lucru fără a utiliza directive de preprocesare deoarece utilizez
funcția fopen, iar Windows-ul îmi cere fopen_s. Să îl las așa cu warning,
sau pot folosi fișiere sursă diferite pentru Linux și Windows?
2. Nu înțeleg de ce e interzisă utilizarea directivelor de prepocesare,
iar prin F.A.Q ni se spune că putem utiliza fopen?
3. Până la urmă noi unde trebuie să testăm? Adică nu trebuie pe vmchecker?
Mașina virtuala care e pusă la dispoziție este exact ca cea de pe vmchecker?
Mulțumesc!

PS : "You have lines longer than 80 characters. Fix that." mi se pare iar
o tâmpenie.