[so] Tema 0 Windows

Vlad-�tefan GRIGORI�� vlad.grigorita at cti.pub.ro
Thu Feb 21 22:58:22 EET 2013

Salut,

>Salutare,
>
>Ai descărcat cumva testele înainte de mesajul de publicare a temei?
>Testele anterioare aveau această problemă (cele în powershell).
>
>Am testat acum ultima versiune fără fișierul tema0.exe și mi-a dat 0.
>
>Numai bine,
>Sergiu

Am luat noua arhiva, insa am dat extract in folderul unde se afla vechea versiune. Nu mi-am dat seama ca noua versiune nu mai foloseste powershell (executam ce era scris in powershell, nu cu cygwin).

>Salut!
>
>WinRAR nu se descurca asa de bine cu arhive mai mari. Incearca 7zip[1].
>
>Silviu Popescu

Am rezolvat cu 7zip. Nu m-am gandit ca WinRAR are probleme cu fisierele .tar.gz mai mari de 4GB.

Multumesc,
Vlad