[so] [Tema3] [linux] Test 15

Vitalie Maldur maldur.vitalik at gmail.com
Mon Apr 22 09:24:12 EEST 2013

Salut,

Trebuie sa schimbi protectia, daca nu o schimbi atunci ai segsegv la
infinit. De exemplu daca ai un acces de citire din memorie obtii un
pagefault pentru ca memoria era mapata fara protectie, aici se apeleaza
handler-ul unde ar trebui sa schimbi protectia in prot_read, dupa handler
se executa din nou codul care a generat pagefault-ul si de aceasta data ar
trebui sa poti sa faci citirea. Pentru acces de scriere este asemanator,
vezi in enunt.

Sper sa ajute,
Maldur Vitalie

În data de 22 aprilie 2013, 08:30, matei pavaluca
<mateipavaluca at yahoo.com>a scris: