[so] [Tema3][windows]Mapping files

Raluca oncioiu.raluca at yahoo.com
Sat Apr 20 23:56:00 EEST 2013

Salut!

Ca sa mapez fisierele ram, respectiv swap, am apelat functiile:
 - CreateFileMapping cu PAGE_READWRITE
 - in momentul demaparii din memoria virtuala, am folosit VirtualFree cu
MEM_RELEASE
 - apoi am mapat cu MapViewOfFileEx cu FILE_MAP_READ
 - ca sa copiez continutul din pagina, am schimbat protectia cu VirtualProtect

Cu toate astea, am eroarea The Parameter is incorrect. Nu stiu ce parametru
ar fi incorect, sau mai degraba ce ar cauza asta. In orice caz, nu stiu daca
am facut bine, doar am portat tema de pe linux pe windows.

Memoria virtuala o creez cu VirtualAlloc si MEM_COMMIT | MEM_RELEASE.

Poate sa-mi dea careva un exemplu de mapare a fisierul ram/swap?

[Stiu ca e un exemplu pe pagina cu enuntul temei, but it doesn't work.]

Multumesc.
Oncioiu Raluca.