[so] [Tema3] Folosire variabile globale

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Mon Apr 15 18:52:55 EEST 2013

Salut,

Ma gandesc cum sa fac sa nu folosesc variabile globale pentru a retine
starea curenta a paginilor (daca sunt mapate in swap/mem etc.). Daca
retin starea in variabile globale, nu vor trece testele de la final
care folosesc multiple vm_alloc-uri (ultimul de exemplu). E o solutie
mai buna?

Am nevoie ca in handler-ul de SIGSEGV sa stiu starea curenta, dar mi
se ofera doar adresa unde s-a produs page fault-ul, din care nu pot
face prea multe, nici a cata pagina e nu pot afla daca n-am ca
referinta "inceputul" paginilor (la lab7 (lin/5-prot/) foloseam un
char *p global, which is not ok, am zis mai sus de ce).

Any hints?

--
Andrei Petre