[so] [Tema3][Win]Problema checker

Răzvan-Aurelian PRICOPE razvan.pricope at cti.pub.ro
Mon Apr 15 09:53:24 EEST 2013

Salut,
Întâmpin o problemă la rularea temei, mai exact în funcția „test_mapping_is_set_in_handler”, în orice mod aș adăuga handler-ele pentru excepții, nu o rulează decât pe prima, iar pentru următoarele debugger-ul din visual studio întoarce eroarea: „First-chance exception at 0x7745921c in Tema3Checker.exe: 0xC0000005: Access violation writing location 0xSOMETHING”, iar execuția programului se blochează. Am încercat și eliminând vmsim_init, și eliminând w_add_exception_handler din checker, le-am aranjat în altă ordine însă rezultatul este același, checker-ul se blochează după executarea primei rutine de tratare a excepției.
Știe cineva care ar putea fi problema?

Răzvan-Aurelian Pricope
http://razvan.pricope.net