[so] [Tema2][linux] Testele nu ruleaza pana la final

oana niculaescu oana.niculaescu at gmail.com
Wed Apr 10 12:30:14 EEST 2013

2013/4/10 Vicentiu Ciorbaru <cvicentiu at gmail.com>:
> Salut,
>
> Sigur testul 8 se blochează, iar vmchecker da timeout.
>
> Vicențiu

Salut,

Ma interesa mai mult un log ceva din testele acelea. Si acum se
blocheaza la testul 6. Deci uneori merge pana la testul 7, alteori
pana la testul 6 pe vmchecker. Cred ca ar putea sa fie ceva de la
cozile de mesaje, totusi as vrea o confirmare cu loguri ceva, de aia
am intrebat.

Multumesc,
Oana Niculaescu