[so] test_mpirun(test1)

Bican Daniel danieltraianbican at gmail.com
Tue Apr 9 22:26:50 EEST 2013

Salut,

Tema mea arata in felul urmator:

Am un fisier.c in care pentru "-np" procese fac fork() si apoi in copil fac
execv pentru executabilul primit ca argument si in parinte astept copilul cu
wait.

In alt fisier.c am implementarea celor 9 functiilor (MPI_Init,MPI_Finalize...).

Tema mea rulata pe vmchecker obtine 60 de puncte, in mare parte din cauza
codurilor de eroare returnate, insa problema este ca testul 1 nu trece.

Am rulat local si se blocheaza in momentul in care primul copil face execv.
Am incercat sa folosesc si celelalte functii din familia exec, insa cu
acelasi rezultat:

testul se blocheaza in momentul in care primul copil face execv.

Stie cineva care ar putea fi cauza/cauzele?

Multumesc!