[so] [Tema2][lin] mesaje

Daniel CIOCÎRLAN daniel.ciocirlan1607 at cti.pub.ro
Tue Apr 9 20:33:34 EEST 2013

Ce afisez eu n-are legatura cu statusul. Afisez chestiile alea inainte sa intorc ceva in MPI_Send sau Receive. Faptul ca statusul e prost completat e consecinta a faptului ca primesc mesajele prost. .

Asta e mai mult ca sigur legat de mq_send si mq_receive.

Mesajele mele sunt impachetate si contin si ele un tag si rangul expeditorului. Ce nu inteleg e ca uneori, la prima rulare a mpirun, procesul 1 din inel primeste tagul 4096 si emitator 0, ca la oricare rulare succesiva, totul sa mearga ok.

Cum verific daca exista cozi deschise in sistem? Eu am avut grija sa eliberez si sa sterg chestiile la sfarsit, dar...

Adrian Sendroiu <molecula2788 at gmail.com> wrote:

Daniel CIOCÎRLAN <daniel.ciocirlan1607 at cti.pub.ro> writes:

> Merci, Adrian.
>
> La recv, dimensiunea de primit trebuie sa fie mai mare decat msgsize-ul din attr. Am rezolvat asta.
>
> Acum am intampinat altceva, pe care nu reusesc sa mi-l explic. La
> testul cu Ring, la _prima_ rulare a mpirun, primesc cateodata (cu
> afisarile mele de debug) urmatoarele:
>
> (5) Received tag = 4096 from 0 via /mpi_queue_5
> (0) sending tag = *13* to 1 via /mpi_queue_1
> Assertion fail_if(stat.MPI_SOURCE != rank - 1) failed at test_ring.c:43
> (2) Received tag = 4096 from 0 via /mpi_queue_2
> [...]

Completezi corect continutul structurii MPI_Status primita parametru in
MPI_Recv?