[so] [Tema2][lin] mesaje

Andrei - Cristian PAVEL andrei.pavel at cti.pub.ro
Tue Apr 9 20:12:52 EEST 2013

From: so-bounces at cursuri.cs.pub.ro [so-bounces at cursuri.cs.pub.ro] on behalf of Adrian Sendroiu [molecula2788 at gmail.com]
Sent: Tuesday, April 09, 2013 7:16 PM
To: Sisteme de Operare
Subject: Re: [so] [Tema2][lin] mesaje

 > Uita-te in test.log la eventualele erori care apar.

Nu apar erori până la testul 7, la care mă atenționează că vectorul primit e diferit de cel trimis pentru că nu am tratat încă. Cred că este puțin relevant sau deloc întrucât execuția se oprește câteodată și la testul 6, care îmi este punctat cu 10/10 în cazurile în care se termină. Omor procesele după fiecare testare, fac unlink() la toate dacă se termină cu bine, deci nu se aglomerează cozile. Nu îmi dau seama care e cauza. Până acum nu a trecut niciodată de testul 7. Și pe VMChecker, are același comportament.
--
    Andrei Pavel