[so] [Tema2][lin] mesaje

Adrian Sendroiu molecula2788 at gmail.com
Mon Apr 8 20:47:12 EEST 2013

Daniel CIOCÎRLAN <daniel.ciocirlan1607 at cti.pub.ro> writes:

> Salut,
>
> A intampinat cineva problema sa nu poata sa puna un mesaj pe coada ca
> e prea lung? (zice fix asa: message too long)
>
> Cand creez cozile, le creez cu NULL la structura de atribute, pt ca nu
> a mers altfel sub nicio forma. Din ce am citit, NULL da cozilor
> parametri default, iar msg_size e 4096. Mesajele mele sunt mult mai
> mici, sub 300.
>
> Vreo idee care ar fi problema?
>
> Merci Dan

Salut

Ca sa verifici ca sigur e 4096 poti sa faci un mq_getattr dupa ce ai
creat coada si sa afisezi valoarea lui attr.mq_msgsize.

De asemenea, esti sigur ca eroarea se intampla numai la send? Se poate
intampla si la receive, daca trimiti un msg_len mai mic decat
msg_size-ul cozii.

Mai poti incerca sa afisezi parametrii inainte de apelurile mq_*, poate
ii strici pe undeva.

Adrian