[so] [Tema2]Transmitere parametri

Andrei Pârvu andrei.prv at gmail.com
Mon Apr 8 10:13:51 EEST 2013

Trebuie sa ai grija ca, pe Windows, mailslot-urile sunt unidirectionale (nu
poti citi si scrie in acelasi mailslot cu acelasi handle).
Eu primeam eroarea "parameter is incorrect" cand incercam sa fac acest
lucru. Trebuie sa ai doua handle-uri separate pentru citit si scris (unul
obtinut cu CreateMailslot si altul cu CreateFile).

Andrei

În data de 7 aprilie 2013, 23:10, Surdeanu Mihai
<mihai.surdeanu at yahoo.com>a scris: