[so] [Tema2]Transmitere parametri

Surdeanu Mihai mihai.surdeanu at yahoo.com
Sun Apr 7 00:19:58 EEST 2013

Adrian Sendroiu <molecula2788 at ...> writes:

> Salut
>
> In mod normal ar trebui sa afiseze 1. Sigur nu mai ai si alte apeluri
> care ar putea influenta?
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Salut!
Am renunțat până la urmă să transmit parametri, așa încât am creat o zonă de
memorie partajată pentru comunicare.
Acum singurul test care nu îmi trece este ultimul. Totuși e ceva straniu la
el pentru că dacă mă uit în fișierul test.log, observ că nu îmi dă nicio eroare:
test 9 start
running ./mpirun -np 6 _test/bin/test_matrix_multiply
test 9 end
end tests on Sun Apr 7 00:11:26 EEST 2013
Este normal acest comportament?

PS : Toate celelalte teste îmi trec! Mulțumesc!