[so] [WoSO] Quest 1

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Apr 5 14:49:51 EEST 2013

2013/4/5 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> În primul rând, mulțumim, Mihai, pentru atenționare.

Cu placere.

> Am discutat și am decis să decalăm quest-ul. El se va desfășura pe o
> perioadă de 48 de ore, de duminică, ora 14:00 până marți, ora 14:00.

Super, multumim mult. E realizabil acum, chiar daca cei de la ASC au
prelungit deadline-ul pana duminica, ora 23:55 :) sper sa nu va
incurce prea rau asta si oricum nu cred ca il mai amanati,
atentionarea anterioara era doar ca sa nu va mire daca l-ati fi lansat
pe 6 si dura 24h sa nu va mirati de ce studentii nu se implica in
quest nu pentru ca ar fi interes 0 pentru SO.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu