[so] Problema workshop

Daniel CIOCÎRLAN daniel.ciocirlan1607 at cti.pub.ro
Thu Apr 4 00:02:41 EEST 2013

Salut,

Am postat si mai devreme (acum cateva zile) o problema legata de workshop.

La workshopul 2 (acum si la 3, ca abia ce a fost complet evaluat), am in sectiunea "info" assessment grade normal, dar reviewer grade 0. In sectiunea "your reviews", in schimb, review-urile mele sunt marcate/punctate. Ideea e ca punctajul total pe workshop e ce se vede in info, iar la mine e mai mic decat assessment grade in cazurile astea doua.

Se poate rezolva?

De asemenea, aveam o intrebare referitoare la punctajul pe un workshop. Care e relatia dupa care se calculeaza punctajul pe un workshop? Imi cer scuze daca e pusa pe undeva si n-am vazut.

Dan