[so] [Feedback] Workshop + lucrări curs

Liviu - Andrei IOAN liviu.ioan at cti.pub.ro
Sat Mar 31 12:59:26 EEST 2012

Salut,

1) Workshop
Mi s-ar părea o idee bună să putem afla și notarea/comentariile colegilor(asistenților) care ne-au corectat răspunsurile - atunci când greșim, important e să aflăm cum ar fi fost corect.
Plus că vedem și noi concret cum a fost recepționat modul nostru de a răspunde.

2) Lucrări de curs
Deși se publică rezolvările pentru cele 3 întrebări, ar fi util să șțim exact întrebările care nu au fost punctate.
Momentan, noi vedem doar punctajul final(0-3), nu punctajul asociat fiecărei întrebări.
Cred că ar reduce și numărul de cereri de recorectăre.

Liviu