[so] [Quiz] Cursuri 4 și 6

Liviu - Andrei IOAN liviu.ioan at cti.pub.ro
Tue Mar 27 19:59:51 EEST 2012

Salut,

Am o serie de nelămuriri legate de quiz.

Curs 4:

Cum se numește subsistemul de planificare pe Windows?
  *   scheduler
  *   subsystem
  *   process explorer
  *    dispatcher

Răspunsul meu: dispatcher.

Care este dezavantajul folosirii unei cuante de timp mari pe un sistem cu planificare time-sharing?
  *   productivitate scăzută
  *   interactivitate scăzută
  *   durată absolută mare a timpului necesar unei schimbări de context
  *    folosirea de mecanisme complexe de sincronizare

Răspunsul meu: interactivitate scăzută.

Curs 6:

3) Ce tip de fragmentare este eliminată de folosirea paginării?
  *   externă
  *   internă
  *   implicită
  *    eterogenă

Răspunsul meu: externă.

Toate răspunsurile mele au fost considerate greșite.
Cum e corect :) ?

De asemenea, aș dori să știu răspunsul(explicat) la următoarele întrebări:
Care este condiția necesară pentru ca două pagini virtuale să partajeze aceeași pagină fizică?
  *   pagina fizică deține cod
  *   pagina fizică deține date inițializate
  *   pagina fizică se află în swap
  *    pagina fizică are intrare asociată în TLB

Când se poate preempta un proces pe un kernel preemptiv dar nu și pe un kernel non-preemptiv?
  *   când îi expiră cuanta în timp ce execută cod utilizator
  *   când îi expiră cuanta în timp ce execută cod kernel
  *   când efectuează o operație blocantă în timp ce execută cod utilizator
  *    când efectuează o operație blocantă în timp ce execută cod kernel

Vă mulțumesc.

Liviu

P.S.: Dacă o să dau reply, sper să nu mai facă obrăznicii Dl Outlook și să nu întrerup firul discuției.