[so] [Tema2 Linux] Test 7

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Tue Mar 27 11:09:36 EEST 2012

2012/3/27 Mirea Bogdan-Stefan <b.mirea at yahoo.com>:
> Mi-am dat seama de ce imi pica testele 7,8,9. Clientii creeaza coada si o aloca
> pt 10 mesaje - am 11 clienti. Cand gateway incepe sa citeasca din coada, avand
> 11 clienti, se blocheaza. Nu inteleg ce se intampla... cum as putea rezolva.
>
> Am incercat sa fac getattr(...) si sa vad daca am coada full, iar daca e full sa
> astepte imediat primul client sa se termine, dar degeaba. Nu merge. Tot blocat
> ramane.
>
> Un hint, va rog.

Salut, Bogdan!

Conform paginii de manual pentru mq_receive:
"If the queue is empty, then, by default, mq_receive() blocks until a
message becomes available, or the call is interrupted  by  a signal
handler."

Ești sigur că ai mesaje în coadă în momentul în care gateway-ul face mq_receive?

--
Răzvan Crainea