[so] [Tema2 Linux] Test 7

Irina Preșa irina.presa at gmail.com
Mon Mar 26 17:04:04 EEST 2012

On Mon, Mar 26, 2012 at 2:34 PM, Mirea Bogdan-Stefan <b.mirea at yahoo.com> wrote:
> Salut,
>
> Imi poate da cineva un hint, de ce mi se blocheaza tema la testul 7?
> Imi trec primele 6 teste, iar la testul 7 mi se blocheaza. Cu ce sunt
> urmatoarele teste mai speciale decat precedentele.

 Ultimele teste fac același lucru doar că pornesc un număr mai mare de
clienți. Sunt un fel de stress tests. Poți să le și vezi în checker în
_test/run_test.sh.

E normal să dureze un pic mai mult (am crescut și timeoutul pe
vmchecker pentru ele). Mie pe mașina locală îmi trec instant, doar pe
mașinile virtuale durează un pic. Ai putea să le mai lași un pic să
verifici dacă într-adevăr nu se termină. Acum depinde și de
implementarea ta, să nu adaugi overhead. În plus, clienții ar cam
trebui tratați în paralel (adică decriptare cu decriptare nu să
aștepți până ai tratat întreaga cerere a unui client).

--
Irina